Uvjeti poslovanja

UVOD

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. Dragonfly.hr internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima. Prodavatelj je „DRAGONFLY“ (dalje u tekstu Dragonfly), a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem transakcijskog računa.

NARUČIVANJE

Kupac naručuje proizvod ili uslugu putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, euro (eur). Izražene cijene su cijene bez troškova dostave, koji se izračunavaju pri završetku kupnje. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod (uslugu) te spremanjem istog u košaricu. Svi proizvodi se izrađuju po narudžbi ili nabavljaju od proizvođača (ili nakladnika u slučaju da je nakladnik vanjski suradnik).
Dragonfly će obavijestiti kupca što je prije moguće o svakom nestanku tj. nemogućnosti izrade ili nabave željenog proizvoda. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja. Ako posjetitelj ili korisnik ne upiše e-mail adresu ili unese netočnu e-mail adresu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail, prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.

Načini plaćanja:

– Internet bankarstvo

– Za veće narudžbe moguće je dogovoriti putem ponude / računa i u slučaju većih narudžbi (10 ili više slikovnica) odobravamo popust za određene proizvode. 

 

SIGURNOST PLAĆANJA

Naručeni proizvodi (usluge) plaćaju se uplatom na račun (bankovna transakcija). Kod ove vrste plaćanja, paket će biti poslan nakon što uplata bude vidljiva na računu obrta Dragonfly.

ISPORUKA

Opcije dostave:

Hrvatska pošta – Paket 24
Osobno preuzimanje (uz prethodnu najavu): besplatno na adresi
Goljak 16, 10000 Zagreb ili na adresi Kukuljevićeva 15, Zagreb (po dogovoru)

Osobna dostava: za veće (ili pak hitnije) narudžbe na području Zagreba i okolice, moguća je i osobna dostava radi bržeg ostvarivanja kupnje. ( Molimo javiti se prije naručivanja) 

 

Dostava proizvoda vrši se putem Hrvatske pošte – Paket24, a proizvod šaljemo u roku od 2 do 4 radna dana od narudžbe. Naručeni proizvodi pakiraju se tako da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatniku tvrtke koja vrši dostavu). Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave. Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Ako kupac koji nije zaprimio robu ponovno naruči robu putem Dragonfly webshopa, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate dostavnih troškova od prethodnog slanja nepreuzete robe.

 

REKLAMACIJE I POVRATI

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • Isporuka robe koja nije naručena
  • Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Rok za podnošenje reklamacije je 14 dana od primitka paketa. U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor prodavatelju i to e-mailom na dragonflybiz.777@gmail.com ili na adresu: Dragonfly, Goljak 16, 10000 Zagreb.
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, u prigovoru se mole kupci da navedu broj računa i svoje ime i prezime. Dragonfly će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora. U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije na dragonflybiz.777@gmail.com kako bi se ista uvažila na temelju naknadnog fizičkog dokaza. Ova oštećenja ne odnose se na vidljiva vanjska oštećenja prilikom preuzimanja paketa od dostavljača. Dragonfly će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Dragonfly. Ako je roba prilikom preuzimanja od dostavne službe oštećena i ako kupac uoči razlog za reklamaciju radi manipulacije u dostavi, robu treba odmah reklamirati dostavljaču, jer reklamacije vezane uz transport i dostavu prijavljene nakon isporuke dostavljenih proizvoda, prodavatelj neće moći uvažiti. Preduvjet za povrat proizvoda jest da proizvod nije korišten i da se prodavatelju vraća u identičnom stanju u kojem je preuzet od strane kupca, u originalnom pakiranju, s deklaracijom te pripadajućim računom i dokumentacijom. Ne odobravamo povrate korištenih, a ispravnih proizvoda.

OBAVIJEST O PRAVU POTROŠAČA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENIH NA DALJINU

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, trebate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, na adresu Dragonfly, Goljak 16, 10000 Zagreb ili elektroničkom poštom na dragonflybiz.777@gmail.com u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed. Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, nakon što zaprimimo povrat robe ili nakon što pošaljete dokaz da je roba poslana. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat novca. Robu vratite ili je predajte bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Troškove povrata robe snosi kupac.
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Proizvod mora biti vraćen u ispravnom, nekorištenom stanju te u originalnom, neoštećenom pakiranju i popunjenim obrascem za odustajanje. Proizvod s pratećom dokumentacijom potrebno je dostaviti osobno ili putem kurirske službe na sljedeću adresu:
Dragonfly, Goljak 16, 10000 Zagreb.

 

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Prodavatelj prikuplja osobne podatke kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze te ih može koristiti za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, newslettera, unaprjeđenja odnosa sa kupcima i radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
Pristup newsletter bazi i bazi kupaca s osobnim podacima kupaca ima samo obrt Dragonfly (vl. Ivančica Tarade).
Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Dragonfly po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke kupaca.
Dragonfly ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuju transakcijske podatke te za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke. Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

OPĆENITO

Dragonfly zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje www.dragonfly.hr stranici. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje. Usluge koje Vam pruža dragonfly.hr internet prodavaonica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama. Dragonfly nije odgovoran za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći. Iako Vam Dragonfly nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, ne može jamčiti da će usluge na dragonfly.hr odgovarati Vašim potrebama. Dragonfly također ne može jamčiti da će usluga biti bez pogrešaka. Ako dođe do pogreške, molimo Vas da se javite na broj +385 91 565 1903 ili na e-mail dragonflybiz.777@gmail.com kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.

Na www.dragonfly.hr internet prodavaonici se primjenjuju zakoni Republike Hrvatske te se podaci korisnika/platitelja neće davati ili prodavati trećim osobama.

IZJAVA O ODGOVORNOSTI

Ne preuzimamo nikakvu odgovornost o tome na koji ćete način vi koristiti informacije o proizvodima. Opisi proizvoda ili usluga nisu medicinski savjeti kao ni savjeti za postavljanje dijagnoze ili terapije vaših problema. Publikacije i sadržaj koji se nalazi na dragonfly.hr stranicama ili bilo koji njihov dio ne može se smatrati dovoljnim temeljem za donošenje medicinskih, osobnih, financijskih ili poslovnih odluka.
Za naručenu uslugu koja se održava uživo, Dragonfly će se javiti kupcu radi dogovoru o terminu održavanja edukacije, radionice i slično. Ako kupac nije u mogućnosti doći na zakazani termin, dužan je to javiti najkasnije 48 sati prije dogovorenog termina i zatražiti novi. Iznimo, u slučaju oboljenja ili nepredvidive fizičke onesposobljenosti može javiti i na dan termina, no obavezan je otkazati ga prije nego nastupi vrijeme termina. U suprotnom nema prava na povrat novca ili nadoknadu termina određene usluge.

OBAVIJESTI O PROMJENAMA

U slučaju promjena vezanih za pravila o poštivanju privatnosti obavijest će biti objavljena na naslovnoj stranici Internet stranice s ciljem upoznavanja korisnika.

PRAVNI PODACI

Dragonfly, obrt za poduku, savjetovanje, usluge i trgovinu
Goljak 16, 10000 Zagreb

OIB: 83274094806

Podaci o vlasniku:

Ivančica Tarade

e-mail: dragonflybiz.777@gmail.com

mob.: 091 565 1903